שבוע האיור של תל אביב

יש לי חיבה גדולה למילים ולכתיבה, אבל למען האמת, אם היו נותנים לי לבחור לעצמי כשרון, הייתי בוחרת באיור. לא ציור, לא אמנות באופן כללי, איור. כתבתי על זה לא מעט בעבר, ובן השיח החביב עלי לעניין תמיד היה יובל סער, שגם הוא חובב איור נלהב.

נלהב יותר ממני, מסתבר. לפני כמה חודשים יובל סיפר לי שהוא חושב לעשות כמה אירועי איור במאי. בחלוף הזמן נוספו עוד פרטים, והתחלתי לקבל את הרושם שאולי מדובר במשהו חשוב.

אבל שום דבר לא היה יכול להכין אותי להיקף הסופי של המיזם, שבוע האיור 2014, עשרה ימים של שגעת איורית שתיפרש ברחבי תל אביב כולה. ניסיתי לספור את המשתתפים שאני אוהבת ברשימה, וקרסתי אחרי העשיריה הרביעית. אין לי שום סיכוי לראות הכל. גם לכם לא, אבל יש  סיכוי להתהלך במשך עשרה ימים בעיר המאוירת של יובל, להיחשף לכשרונות מבוססים וצעירים, למצוא את הזווית שמדברת אליכם במיוחד ואפילו לאייר בעצמכם, אם היה לכם יותר מזל משלי וקיבלתם מעט כשרון.

זה מתחיל בעוד עשרה ימים בדיוק. דרושה ספה לקרוס עליה בין האירועים.

(על הפוסטר: גבריאלה ברוך המשגעת.)

illweek

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

להשאיר תגובה

