500 מילים ביום – הזמנה לכתיבה

בשנה האחרונה אני משכתבת. 

אני לא באמת מתלוננת. לשכתב ספר שכתבתי באהבה ובהתכוונות זה חלק גדול וחשוב מהעבודה, אבל אני כל כך מתגעגעת לכתוב. פשוט לכתוב. כתיבה יומיומית, שנעשית בפשטות וברציפות. כתיבה שהופכת לחלק מהגוף ואז חלק מהנפש ומהחיים. יום יום. בתקופות שבהן אני כותבת יום יום, כל כך קל לכתוב פתאום.

והאביב נשמע כמו זמן מצוין לחזור לכתוב. הטבע מתפוצץ מיצירה ומיופי, אולי משהו מזה ידבק גם בי.

אולי גם בכם? 

 

Image

תצטרפו אלי. כיף יותר לעשות דברים ביחד. החל ב-1 באפריל ולמשך חודש אחד, בואו נכתוב. 

הכללים:

1. כתבו 500 מילים ביום, כל יום.

2. אפשר לכתוב יותר, אם אתם רוצים, אבל 500 מילים הן המינימום.

3. אם לא כתבתם באחד מהימים, פשוט המשיכו למחרת. אל תשלימו את הימים החסרים.

4. אל תערכו ואל תמחקו. אל תבקרו את עצמכם. פשוט כתבו 500 מילה ביום.

5. כל כתיבה נחשבת. אישית, אוטוביוגרפית, בלוגית, ספרותית. העיקר שתכתבו 500 מילה.

6. אני אשמח אם תכתבו לי כאן בתגובות שהצטרפתם. או בפייסבוק. או במייל. אם אתם כותבים בבלוג, צרפו לינק.

 

השבועיים שנותרו הם זמן טוב למחשבה. מה כותבים? אישי? מקצועי? סיפור חדש? אולי המון סיפורים קצרצרים? ואולי…

יש לי שבועיים לחשוב על זה. גם לכם.

בואו לכתוב,

רוני

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שמעון  On 13 במרץ 2014 at 11:01

    ואם קשה לכם לכתוב 500 מילים ביום, נסו לקרוא 500.

  • afishler  On 13 במרץ 2014 at 11:19

    ואוו, 500 מילה כל יום זה מאמץ אדיר. הכוונה למי שלא כותב כדרך חיים. לא משנה. לי זה קשה. אבל זה עושה חשק לנסות….קצת.
    אני כותב כאן.
    http://northernfish.wordpress.com/

  • Zilberlandia  On 13 במרץ 2014 at 13:07

    מצטרפת לאתגר, בטוח ביומן, אם יגיע לבלוג, אצרף לינק. תודה רבה!!

  • מיכל  On 13 במרץ 2014 at 15:03

    Challenge accepted

    http://doublelotte.wordpress.com/2014/03/13/nanoroni/

  • vandersister  On 13 במרץ 2014 at 15:06

    זה קשה, ויש לי נטייה לערוך את עצמי מאוד תוך כדי כתיבה, אבל אני מתפתה להצטרף, כחלק מתהליך ההחלמה והחזרה לחיים. האם אצליח להתגבר על הביקורתיות החונקת? המממ.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 13 במרץ 2014 at 16:56

    הצטרפתי

  • Yoav Itamar  On 13 במרץ 2014 at 16:56

    הצטרפתי.

  • אורית עריף  On 13 במרץ 2014 at 21:14

    שוקלת להצטרף…
    אבל תגידי – יש ל-500 מילה היומיות האלו נמען? הן למגירה? לפרסום בפני קהל מסויים? במה מתבטא ה"ביחד" ביוזמה המקסימה הזו?

  • רוסו  On 13 במרץ 2014 at 21:27

    כותב תזה. אנסה להצטרף גם.

  • giligurel  On 13 במרץ 2014 at 22:49

    הצטרפתי. כתיבה אקדמית נחשב?

  • segalruder  On 13 במרץ 2014 at 23:17

    אתגר מעניין, אנסה להצטרף ואם אפרסם בבלוג אצרף לינק.

  • עירא - Ira  On 16 במרץ 2014 at 20:58

    הייתי הולך על זה, אבל אני עסוק בלהיות מאוהב כרגע, ואני לא יודע אם אהובתי תראה זאת בעין יפה. מאי גם טוב? 🙂

  • sipurly  On 23 במרץ 2014 at 20:51

    מאתגר. מפתה. אוףףף…
    זה כמו צום מיצים; אני פוחדת להתחיל

Trackbacks

  • […] שאני מאוד מעריכה, רוני גלבפיש, שיגרה לחלל האינטרנטים הזמנה לכתיבה לחודש אפריל, נימקה למה בכלל היא עצמה זקוקה למסגרת כזו, […]

  • By נאנורוני | כשיש שתיים on 13 במרץ 2014 at 14:57

    […] שאני מאוד מעריכה, רוני גלבפיש, שיגרה לחלל האינטרנטים הזמנה לכתיבה לחודש אפריל, נימקה למה בכלל היא עצמה זקוקה למסגרת כזו, […]

להשאיר תגובה

