כמה מילים על אהבה ומשפחה

(הזכירו לי שבפייסבוק הכל נעלם, ושאם אני רוצה לשמור משהו, זה המקום. אני רוצה לשמור את זה)

רגע לפני שבת
שלושת הילדים מסדרים את הספריה בקומה העליונה, סופרים בעונג את ספרי הפנטזיה הרבים מאוד שלהם, צוחקים ומתווכחים.
יואב מגהץ מול איזה סרט. הוא כבר גמר לבשל.
אני יושבת בחדר שלי וכותבת ספר.

זהו, זה הכל.

לא יודעת עם אילו ציפיות באתי לנישואים. עברו מאז הרבה שנים. שכחתי. מה שיש לי היום הוא ודאי לא מה שציפיתי לו, אבל לא יכולתי לייחל ליותר מזה.
אנחנו חמישה, באותו בית. איש איש חי את חייו לבדו. אנחנו מנסים להתחשב זה בזה, מקפידים לכבד איש את רעהו, ולפעמים זוכים לעזור זה לזה. אנחנו מלמדים את ילדינו תורה שבע"פ (חופרים להם, זאת אומרת) ותורה שבמעשה (חיים את חיינו ומקווים שהם מהווים דוגמה ראויה) ולומדים מהם איך לחיות בשמחה ובהתלהבות.

בארוחת הערב ניפגש ליד השולחן. נפטפט. נקשיב. נצחק. אחר כך נשכב בסלון עם ספרים. מישהו יקריא להללי.
לפני שכולם ייכנסו למיטות נתחבק ונתנשק, כמו שאנחנו עושים בבוקר ובערב, בצהריים כששבים מבית הספר והגן, בערב כשהוא חוזר מהעבודה. המון המון חיבוקים ונשיקות.
("אמא, כשאנחנו מתחבקות אני תמיד מרגישה יותר טוב." כך הללי, היום בצהריים).

ואז אני אכתוב עוד קצת בחדרי, כי זה מה שאני רוצה לעשות.

וזהו. זה כל מה שאני יודעת על אהבה ומשפחה.

Image

שעת דמדומים בעין הוד

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • chellig  On 21 באפריל 2013 at 16:18

    כאן המילים שלך, של כולנו אני מקווה, מקבלות רובד נוסף של התכוונות. זכרון יפה לכם עושה רושם, גם הבוגונווילות. 🙂

  • aida  On 21 באפריל 2013 at 16:24

    איזה יופי של משפחה !
    ריגשת אותי עד מאוד.
    תהני מכל רגע של ביחד כי החיים בלתי צפויים.
    הילדים שלי נאלצו לרדת מהארץ וכגרושה ,נשארתי לבד ומאוד קשה לי,במיוחד שהרבה אנשים וספקי שירות מנצלים את מצבי כדי לזלזל בי .
    סליחה שסיפרתי משהו די עצוב שלא צריך להיות חלק מהחיים ,אבל קורה.
    יש עוד הרבה מקרים בהם החיים מחייכים לכם כל אורך הדרך.
    המשיכי לחבק ♥

להשאיר תגובה

