מעקה הפלאות

בהמשך לפוסט הזה.

הגן במוזיאון רודן הוא ארץ פלאות שלווה ויפהפייה. מכל המקומות שביקרנו בהם בפריז, זה היה היחיד שבו רציתי להישאר לגור.

לקראת סוף המסלול, שאת כולו עברנו בליווי צמוד של משימות מתוך "פריז: מדריך לילד המטייל" של דני קרמן (מומלץ מאוד), נתקלנו במשהו שנראה מקסים. גרם מדרגות אבן ישנות, מתפוררות, ולצדו מה שנראה כמעקה מתכת מעוטר בצבעוניות עליזה, כמעט אקראית.

או לה לה

טוב, אולי באמת אקראית.

מון דייה!

ואולי פריז לא באמת כל כך רחוקה מהג'ילבון שלנו.

Hélas

(המשפחה לא נתנה לי לצלם עוד, אבל כל הרחובות והמעקים באזור המוזיאון מצופים בטאפט הזה. זה מה שמדביקה הפקידה בכניסה על הבגד, ומגלה לשומרים אם קנית כרטיס פושט – ירוק – של כניסה לגן בלבד או שמותר לך לשוטט באזורים היקרים יותר, שמחולקים על פי הצבעים).

הערה על מולטי תרבותיות וסובלנות כללית: מה שבישראל נראה לי די מגעיל, סלע המסטיקים ההוא בג'ילבון, נראה לי משעשע במוזיאון רודן בפריז, ואפילו חשבתי על היצירתיות האנושית. מה זה אומר? פתיה מוחלטת, הטיה תרבותית ועוד כמה עלבונות. הדבר היחיד שיש לי לומר בזכות עצמי הוא שכאן לא היה מעורב שום רוק בכלל.

אם לא קראתם עדיין את הפנתיאון בירושלים, לכו עכשיו. ונו נו נו לכם.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נעה  On 22 במאי 2011 at 02:29

    לטעמי זה דוחה במ"ש בשני המקרים….

  • אוגניה, בלוגילוגי  On 22 במאי 2011 at 07:38

    זה יפה, וזה עדיין לא שביל של מסטיקים להבדיל אלפי הבדלות

  • דפנה לוי  On 22 במאי 2011 at 09:01

    באחד התיכונים בתל אביב נוצר קיר כזה של מדבקות עם שם ומספרי זהות של בחינות הבגרות…

  • ג'וליאנה  On 22 במאי 2011 at 09:13

    גם אני רואה את זה כיצירתיות. איכשהו גם משהו מכוער יכול להפוך ליפה בהקשר הנכון.

    והגן של רודן נשמע לי כמו מקום קסום להיות בו. גם אני לא הייתי מתנגדת לגור שם 🙂

  • מירי  On 22 במאי 2011 at 09:48

    הקטע הוא שכשראיתי את התמונה של המעקה והמדרגות העולות למעלה חשבתי לתומי שאלו המדרגות שעולות לדירה שלכם בשכונה שלנו, וחיפשתי בעיניים את שולה.
    כל העולם כולו, מעקה צר מאוד.
    נשיקות.

  • גלית חתן  On 22 במאי 2011 at 17:40

    כשאנחנו היינו במוזיאון רודן – המקסים באמת – בספטמבר האחרון לא שמתי לב לזה. וכן, זה תמיד נראה טוב יותר בפריזאית 🙂

להשאיר תגובה

