צמה פרומה

היא חוזרת קצת זועפת מבית הספר. מחבקת, מנשקת, אבל אני מרגישה את הכיווץ בגוף שלה. הגוף שלי מתכווץ סביבה.

מה קרה חמודה?

היא מצביעה על הצמות שלה. הן מוטלות על חזה. אחת מהן קצת פרומה.

התפרק לך?

לא. אורי המעצבן הזה משך לי בצמה. ואז הוא הוריד את הקוקיה וזרק אותה דרך החלון לחצר.

אוי. זה כאב?

קצת. לא הרבה. אבל זה מעצבן. והמורה שלחה אותו לחצר והוא לא מצא את הקוקיה והוא בכה. המורה אמרה שהוא צריך להביא לי חבילת קוקיות.

מאוד מרגיז.

ושמת לב שזה קרה ביום האשה הבינלאומי? את זוכרת מה אמרתי לך על זה???

איך אפשר לשכוח, בתי. איך אפשר לשכוח.

*

זה בכלל לא חג, זה יום עצוב מאוד.

*

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גלית חתן  On 8 במרץ 2011 at 16:07

    זה יהיה חג שביום שהיא תדע להגיב לזה, בלי עזרת המורה ובלי לגמור עם השעיה 🙂

    • רוני  On 8 במרץ 2011 at 17:32

      היא בהחלט יודעת. כששמעתי שאורי יצא בוכה והיא לא, ידעתי שיהיה בסדר.

  • מירי  On 8 במרץ 2011 at 16:08

    איזו תמונה רוני. איזו תמונה. ואיזו ילדה.
    (תגידי לה שיש גם אורים חמודים. במיוחד כאלו קטנים, ג'ינג'ים, עם משקפיים. לא כל הבנים מרגיזים כאלה.)
    אפשר לעשות במקום יום השולה הבינלאומי? נשיקות. דברי איתי אחרי הדדליינים.

    • רוני  On 8 במרץ 2011 at 17:32

      אני נחושה בדעתי לחזור לנשום! תודה, מותק

  • chellig חלי גולדנברג  On 8 במרץ 2011 at 20:51

    שכחתי כמה הפוסט הקודם מדהים, כלומר היא, והצילום גם.

  • ימימה  On 8 במרץ 2011 at 21:21

    אוי, כיווצת לי את הלב. (ותמונה מקסימה!)

  • רוני  On 8 במרץ 2011 at 22:05

    אה, נשים יקרות, שתדעו שכמעט העליתי את התמונה בלי שום כיתוב מרוב שאני אוהבת אותה.

  • תומר  On 8 במרץ 2011 at 22:46

    יואו, איזה תמונה הורסת!!!!!
    מתגעגע

    • רוני  On 8 במרץ 2011 at 23:29

      היא מתגעגעת אליך יותר. מדברים עליך פה, יפה שלנו.

  • לי עברון-ועקנין  On 9 במרץ 2011 at 12:52

    לחבק ולנשק אותה…

  • נעה זני - אוצרת רגעים  On 28 במרץ 2011 at 15:17

    מרגשת הילדה הזו,מה נסגר עם המורה?איזה עונש מעפן לקנות חבילת קוקיות
    טבעת יהלום לא פחות.

    • רוני  On 28 במרץ 2011 at 20:28

      אני אוהבת את הגישה שלך.
      ולא פחות את הבלוג שלך, אם כבר את מבקרת. איזו עין נהדרת יש לך!

להשאיר תגובה

