כיף כיף

והיום: מתנות!

ולא סתם מתנות, הו לא. כולן מותאמות באהבה לאנשים שאוהבים ספרים. אחת בעיקר לכותבים, האחרות לכל מי שקורא. אולי הייתי צריכה לפרסם את הרשימה הזאת במועד סמוך יותר ליום ההולדת שלי, אבל אל תדאגו, אני אזכיר לכם.

*

אל תזלזלו באיום הזה. כבר קיימתי כמה פעמים, ואני לא לבד, יעידו חבריי הכותבים.

מעל הכוס הזו יש לעטות חיוך קטן וממזרי, רצוי בשפתיים משוחות ליפסטיק אדום

(http://www.cafepress.com)

* * *

חולצות שעליהן הדפסי כריכות ספרים שאזלו מזמן. חלקן פשוט מרגשות ביופיין, כמו זו, מהדורה ישנה של גטסבי הגדול:

הצבעוניות!

(http://www.outofprintclothing.com)

* * *

ואחרון חביב (להפעם, עוד נשוב!)

פוסטרטקסט יצרו קונספט מרהיב: פוסטרים של ספרים. נו, ו? וכל הפוסטר, שיש בו דימוי מרכזי מהספר, מורכב מהטקסט של הספר. כולו. והפונט מספיק גדול כדי לקרוא. במבחר שמציעה החנות המקוונת תמצאו את אליס בארץ הפלאות, יוליסס, גטסבי כמובן, דראקולה (פוסטר מעולה) וכמה אנגליות רומנטיות. אני אוהבת את האק פין, אבל הפוסטר של טום סויר ניצח:

אז מה, נעמוד ליד הקיר ונקרא את כל הספר? לגמרי.

(http://postertext.com)

* * *

(הפוסט מוקדש באהבה גדולה לענבל דיסקין-סלע שקנתה לי את הכוס הנהדרת שם למעלה ועוד כמה מתנות שאני לא אשכח. בקרוב יוצא ספר ילדים שלה, מיוחד במינו. רוצה להזמין משהו, ענבלי?)

*

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ענבל  On 22 בפברואר 2011 at 08:12

    בדיוק עניתי לך על המייל. שובבה אחת :). וכן, אני רוצה להזמין פיית מילים בצורת רוני. רצוי שהמשלוח יגיע השבוע או לכל המאוחר בשבוע הבא. (אפשר לשגר אותה לזוריק או לכל בית קפה אחר לבחירתכם).

    • רוני  On 22 בפברואר 2011 at 08:25

      יהיה כיף למלא את המשאלה הזאת. את המתנה כבר בחרתי (חיוך ממזרי, ליפסטיק אדום וכו')

  • אסתי  On 22 בפברואר 2011 at 10:44

    כשאת מדברת על השפתיים עם האודם את מדברת עלי?
    מקסימה הכוס. שלא לדבר על מצחיקה ומדוייקת.

    בוקר מצוייץ

    • רוני  On 22 בפברואר 2011 at 12:12

      מה את יודעת, הסופרת שבי יודעת לפעמים למשוח ליפסטיק אדום לוהט.
      אבל יאללה, לכי על זה גם את 🙂

  • רינה  On 22 בפברואר 2011 at 10:47

    איזה יופי, אני רוצה את ה-כ-ל, עכשיו אני יודעת מה לבקש ליום הולדת, רק חבל שהוא במרחק של חצי שנה.

  • גלית חתן  On 22 בפברואר 2011 at 10:59

    מקסים! אני רוצה את כל מה שהבאת כאן. צריכה לחשוב למי לשגר את הפוסט 😉

  • רוני  On 22 בפברואר 2011 at 12:13

    רינה וגלית, הרי מחשבה מהפכנית לבוקר זה: חברכן הטוב ביותר הוא כרטיס האשראי שלכן!

    • רינה  On 22 בפברואר 2011 at 14:04

      להיפך, בימים אלו הוא אויבי הגדול ביותר, ולכן הוא חבוי היטב, הרחק מהישג ידי. ליתר דיוק, כנראה שאני היא האויבת הגדולה ביותר של חשבון הבנק שלי, ולכן אני אמשיך לחכות ליום ההולדת (אז אולי גם אצליח להצדיק את הרכישה הזאת לעצמי…)

Trackbacks

  • By רוביק רוזנטל תותח « אם תרצי on 23 בפברואר 2011 at 23:55

    […] עניין קטן, זוכרים את פוסט המתנות? עזבו הכל. שמישהו יקנה לי את זה, ויפה שעה אחת קודם. […]

להשאיר תגובה

