הודעה קצרה ומנומסת בעניין מבצעים

***

אם במקרה עוד לא קראתם את הספר שלי, סיפור קטן ומלוכלך (שאחרים, לא אני, מעידים עליו דברים נעימים),

ואם במקרה אתם רוצים לקרוא אותו,

ואם במקרה אתם לא רוצים להוציא עליו הרבה כסף,

ואם במקרה אתם מאמינים שצריך לתמוך בעסקים קטנים ומלאי נשמה (כמו חנויות הספרים העצמאיות, למשל),

אז, ורק אז, ההודעה הזאת בשבילכם:

במהלך חודש נובמבר, שזה בשבועיים שחלפו ובאלה הבאים, "סיפור קטן ומלוכלך" הוא ספר הקופה בחנויות הספרים העצמאיות.

ספר קופה הוא המקבילה של החנויות העצמאיות לספר החודש של צומת ספרים וסטימצקי, רק שהוא בהנחה גדולה יותר מאשר נותנות הרשתות, (דמיינו את קול הקריינית שלי עכשיו):

רק 19.90 ש"ח.

(הייתי עושה משהו מהבהב עם זהרורים, אבל וורדפרס גם ככה מעקם עלי פרצוף, עם כל השיווקיות הזאת.)

יאללה, תקפצו לשם –

בתל אביב אפשר להיכנס לחותם או לתולעת ספרים, לסיפור פשוט בנווה צדק, לדותן או למגדלור החדשה, לספר לכל או לספרים בבזל, ברמת גן לפורת ספרים האחת והיחידה, בחיפה ובזכרון ובטבעון יש סניפים מצוינים של יודן ספרים, צפונה משם, בנהריה, מסתתרת דברי סופרים המקסימה, בירושלים ספרים בעזה ותמול שלשום ואדרבא, בבאר שבע עשן הזמן – וזה רק חלק קטן מהחנויות העצמאיות. יש פחות מכפי שהיינו רוצים, אבל יותר מכפי שנדמה לנו.

ותמסרו ד"ש, אני מבקרת בזמן כזה או אחר בכולן. החנויות הכי מקסימות שיש.

 

פה בבית מכנים אותו סיפור'קה

***


(עד כאן הודעה מסחרית זו. ניפגש בהמשך השבוע עם משהו אחר לגמרי.)

***

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ענת  On 14 בנובמבר 2010 at 15:58

    ממליצה בחום

    (אחת שקראה)

    • רוני  On 14 בנובמבר 2010 at 16:18

      תודה, ענת. כיף לשמוע.
      (ואני אפילו לא מכירה אותך, נכון?)

  • chellig  On 14 בנובמבר 2010 at 16:08

    סבבה על הפוסט הנחמד הזה ועל החנויות המקסימות אף הן.

    חלי שלא מנאנאת כנראה 😦

    • רוני  On 14 בנובמבר 2010 at 16:19

      בבקשה לעבור לאמצעי תקשורת ישירים, ומיד.

  • הופ  On 14 בנובמבר 2010 at 16:17

    מברוכ.

    • רוני  On 14 בנובמבר 2010 at 16:19

      תודה, הופ. איזה רצף תגובות נחמדות השארת מאחוריך.

      • הופ  On 14 בנובמבר 2010 at 17:45

        🙂 שביל קליפות הטוקבקים

  • צ.  On 14 בנובמבר 2010 at 17:31

    נהדר! ספר שיהיה על מה לענות בו, בבירור, בתכלית, במחיר שמהווה עילה להפרת החוק הסטודנטיאלי העצמי הנוקשה בדבר אי רכישת ספרים חדשים, ובלי לפרנס את סטימצקי המעיקים.
    תודה! וכל הכבוד לך ולחנויות הספרים העצמאיות על שיתוף הפעולה.

    • צ.  On 14 בנובמבר 2010 at 17:35

      או, כן, משנה-שכחתי:
      גם בבאר שבע!

  • מיכל  On 14 בנובמבר 2010 at 17:35

    או, מצוין.
    אחרי שכבר קניתי עותק אחד (כן, בחנות מהסוג הטוב) וקראתי (באבחת ליל שבת ועוד קצת – וזה כי מאוד נהניתי וקצת נשאבתי, למי שתוהה) – השאלתי אותו לאחרת (שהתפעלה גם, אגב). אלא שבינתיים קצת רבנו, ולי לא נעים לשגר הודעה, ואפילו תמימה, בסגנון: "אפשר את הספר בחזרה?", שכן בפולניה, כמו בפולניה – תשדורות ומסרים עובדים קצת אחרת ותמיד מקבלים משמעויות נלוות.
    אז נשקיע בעותק נוסף, is what I'm saying 🙂

  • טלי  On 14 בנובמבר 2010 at 17:46

    במקרה קראתי ובמקרה (או לא במקרה) אהבתי ואני ממש שמחה לשמוע על זה, בתור אחת שכן משתדלת לתמוך בחנויות עצמאיות אבל גם- מודה ומתוודה- נהנית מהמבצעים של הרשתות, אחרת לא היה לי צ'אנס בהינתן מצב הכנסותיי וכמות הספרים שנכנסים אלי הביתה, (ואת חלקם אני אשכרה קונה).

    טוב לשמוע!

  • מאיר פינטו  On 14 בנובמבר 2010 at 22:23

    מקווה להגיע בהזדמנות קרובה לתולעת ולרכוש את ספרך.

  • גלית חתן  On 15 בנובמבר 2010 at 11:44

    בהצלחה 🙂

    (ותודה שהזכרת לי את החנות המקסימה סיפור פשוט)

  • שלומית  On 15 בנובמבר 2010 at 16:45

    תודה רבה!

    רציתי לקנות את הספר שלך מתנה לחברים בחו"ל, ובסטימצקי בנתב|ג לא היה. שערורייה.

    עכשיו אקנה לי כמה עותקים.

    תודה על העדכון

  • יעל  On 18 בנובמבר 2010 at 18:07

    הי רוני
    אני מהקוראות שבדרך כלל לא מגיבות אבל אני מאד נהנית מהבלוג. אז תודה רבה!
    ורציתי לספר שמיד שלחתי את החבר שלי לתולעת ספרים והמוכרת כלל לא שמעה על המבצע.
    (היא אמרה שלדעתה אם יש כזה מבצע אז התבלבלנו, והוא דווקא בצומת ספרים).

    יש סיכוי שזה יתוקן?

    • רוני  On 18 בנובמבר 2010 at 18:32

      יעל,
      תודה שהתעכבת לכתוב לי. כבר סיפרו לי על זה, והצטערתי.
      העצמאיות, כשמן, עצמאיות הן. כל חנות מחליטה אם להצטרף או לא. לפי מה ששמעתי השבוע, תולעת פשוט לא עושים את זה. לא יודעת אם זה נכון, אבל אין לי הרבה מה לעשות, כך או כך.
      חבל, אה?

      • יעל  On 22 בנובמבר 2010 at 09:50

        אכן חבל, תודה.
        (אני אשלח אותו לחנות אחרת 🙂 )

להשאיר תגובה

