היעלמות

זה יום רגיל. העולם מתנהל באדישות הרגילה שלו. יצאתי אל מחוץ לזמן ואני מתבוננת. הוא מחייך. האור בהיר ונופל על פניו והוא אומר משהו ואנחנו צוחקים.
אחר כך הוא שותק זמן מה, וכל אחד מאיתנו בענייניו. יש אנשים אחרים. אנשים נושאים אליו את מבטם. גם אני, אבל אני מתאמצת שלא ידע שהוא כל כך נהדר בעיני.
והזמן חולף.
אני מתרגלת אל הסלסול הזה שיש לו בקצה המשפט ואל האמת שהוא בוחר לומר ואל כל השקרים שאינו אומר אבל הם אופפים אותו. הוא נותר חידתי. לפעמים הוא מדבר איתי על האופן שבו המילים מתלפפות זו בזו ולפעמים אינו אומר אפילו דבר אחד שיש בו עניין. איש רגיל, אבל אין שום דבר רגיל באוויר הזה שנעמד בינינו ונשימותינו נמהלות בו.
ויום אחד הוא נלקח. זה מסתיים כי מישהי נבהלה מהאופן שבו אנחנו שותקים יחד, והוא נעלם מחיי. זה לא הרבה. זה מעולם לא היה הרבה.
הלב אינו נשבר או מתנתץ, או מתרסק לרסיסים. הוא רק נשרט, והשריטה דקה כשערה. הכאב דק כמוה. לרוב הוא איננו.
מדי פעם אני עומדת ברמזור, ולפתע געגוע. ולפעמים התסכול מעלה דמעות בעיני.
אני מוחה אותן ונוסעת. עוד מעט אשכח.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עידו  On 18 בפברואר 2010 at 23:02

    יפה ונוגע ללב. היה עוד אחד על רמזור והם מדברים זה עם זה. וחוץ מזה שיש לי חיבה אל המשפט הראשון (הציצי בסוף "מיכאל" ותביני)… 🙂

  • שלומית  On 18 בפברואר 2010 at 23:33

    השריטה מוכרת ומכאיבה

  • אהרן  On 18 בפברואר 2010 at 23:49

    כתבי עוד כאלה. הם חדים כתער.

  • עידית פארן  On 19 בפברואר 2010 at 10:03

    והשלוש האחרונות

    מה-זה מתאימות לי
    (מילים, המילים)

  • טלי  On 19 בפברואר 2010 at 11:36

    אבל מאינה מאוד לכל השאר

  • Yלילה  On 19 בפברואר 2010 at 13:36

    תודה רוני.
    שבת שלום.

  • רוני  On 19 בפברואר 2010 at 16:29

    תודה על המילים הטובות. הטקסטים הקטנים האלה יודעים מראש שהם בודדים בעולם. נחמד שלא לגמרי לבד.

  • מיכל  On 19 בפברואר 2010 at 21:56

    רוני – זה יפה, ונוגע.

    התאור עם הכאב והשריטה הדקים כשערה גאוני. הוא מוחשי ומדומיין לגמרי אצלי.

להשאיר תגובה

