שיעורי בית: כתוב מכתב רשמי

זו היתה המשימה שינאי קיבל מהמורה, וזו התוצאה:

ז'/חשון/תש"ע
‏25/10/2009

לכבוד: אבי, האדון הנכבד קרונוס.

                                            הנידון: התנצלות על קציצה לחתיכות

אבא, אני מתנצל על שקצצתי אותך לחתיכות. מי כמוך יודע מה צריך מפקד לעשות בשדה הקרב כדי לנצח. יש לי גם  פתרון. מכיון שיש הרבה דברים חדשים שצריך בשבילם אלים  אתה ואנשיך תוכלו למשול בהם. ושוב סליחה על מה שעשיתי.

                                                                                                                   מבנך, זאוס

הייתי אומרת שאין לי מה להגיד על זה, אבל זה רק כמעט נכון.
גילי בר-הלל, רני גרף, אתם האלילים שלי.

(אני חולה, הילדה עדיין בבירור רפואי, אבל פרסי ג'קסון זה הספר הראשון שאני מצליחה לקרוא מזה חודשים. וגם השני. אני באמצע השלישי, וזו כנראה הסדרה הכי כיפית שנכתבה אי פעם).

 

 
 
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רועי שהגיע אחר-כך  On 6 בנובמבר 2009 at 15:49

    נהדר.
    אני חושש קצת מפרסי ג'קסון – איכשהו אני רואה את זה כניסיון לתפוס טרמפ על האוטובוס של הארי פוטר. להתעלם מהחשש?

  • רוני  On 6 בנובמבר 2009 at 15:54

    אני יותר אוהבת את פרסי מאשר את הארי, למען האמת 🙂

  • טלי  On 6 בנובמבר 2009 at 16:12

    אדיר! (-:

    רק בריאות לילדה ולאמא שלה.

  • ח ל י  On 6 בנובמבר 2009 at 18:00

    למייל עכשיו.

  • גילי  On 6 בנובמבר 2009 at 20:40

    שהוא בעצמו אליל. כל הכבוד לו. והמון תודה. מקווה שתאהבו גם את שאר הסדרות המתוכננות אצלנו.

  • אורית  On 7 בנובמבר 2009 at 02:36

    אני מקווה שיש לו מורים שיידעו להעריך את הקסם.

  • מיכל  On 7 בנובמבר 2009 at 09:14

    נפלא!
    מצטרפת לאורית כאן מעלי.

    בריאות וטוב.

  • ימימה  On 7 בנובמבר 2009 at 21:59

    הרבה בריאות לכולכם.

    (ואיזה כיף היה לי להיפגש!)

  • רונית  On 7 בנובמבר 2009 at 22:33

    אבל בן כמה הילד? איזו כיתה?
    יופי של רעיון למשימה, אחלה ביצוע.

  • אהרן  On 8 בנובמבר 2009 at 08:00

    מחכים איתו לחנוכה.
    ונזכרתי שמשך כמה שנים טובות מתנת החנוכה האולטימטיבית היתה פוטר.
    -ואגב- אם אתם מגדלים את הילד על ברכי המיתולוגיה היוונית- אל תתפלאו אם תצטרכו לשלם הון לפסיכולוגית שתוציא אתכם מתסביך אדיפוס ! ראו הוזהרתם.

להשאיר תגובה

