רסיסי רצון אחרון

ושוב.

פעמיים נפרדתי ממך לשלום. פעמיים הרפיתי את אחיזתי בך והנחתי לך ללכת.

ופעמיים שבְת.

משהו ממך כבר אינו כאן. אט אט, כמעט שלא הרגשנו איך את מתמעטת, פיסות מהאישה שהיית נפרדות ממך ומאיתנו באין רואים, מתרפרפות בדממה, בחשכת חוסר תשומת הלב לקשישים. זה יעבור, סבתא'לה, זה יעבור. רק עוד יום או יומיים.
כמה נותר ממך? מעט מזעיר, אבל המעט הזה יקר ללב מאוד.

הפעם הבשורה מתקבלת בהסתייגות. המחלה הגדולה. האם היא עצמה תבוא, עזה כאוויר הנשאב מריאותינו בבהלה, תפרוש כנפיה ותנעץ בך טפרים, במה שנותר ממך, תלקט רסיסים ופירורים?

(מה שנותר אהוב עלי כל כך.)

והפעם אני מתפללת, שרק יהיה מהיר ונטול כאבים. די כאב היה לך.
עכשיו תורי לכאוב קצת בשבילך.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • טלי  On 6 בספטמבר 2009 at 16:41

    מפחיד כל כך ומצמרר כל כך ועצוב כל כך וצובט כל כך ונורא כל כך ואוהב כל כך.

    רק בריאות ושלווה שיהיו לה.

  • עידית פארן  On 6 בספטמבר 2009 at 17:03

    יש בלרצות שלמישהו שאנחנו אוהבים לא יכאב

  • זיגמונד  On 6 בספטמבר 2009 at 17:25

    מזכיר לי את סבתי שלי, מתגעגע, מתגעגע..

  • רוני  On 7 בספטמבר 2009 at 08:37

    תודה רבה, טלי.
    וכן, עידית. רק אהבה.
    וזיגי, חיבוק.

  • ג'וליאנה  On 7 בספטמבר 2009 at 10:40

    אחד מהפחדים הכי גדולים שלי זה להגיע למצב הזה בו את רק רוצה שיפסיק הכאב של האדם האהוב.
    כואבת איתך.

  • מיכל  On 7 בספטמבר 2009 at 12:18

    אתך,
    מיכל

  • אייל  On 7 בספטמבר 2009 at 17:43

    זה מעניין אותי כקורא קבוע של רשימותיך. בהזדמנות זו, ברצוני להודות לך על רשימות מענגות אותי אני מקפיד לקרוא מידי יומיים.

  • רוני  On 7 בספטמבר 2009 at 19:08

    ג'ולז ומיכל.
    אייל, אני מאמינה באלוהים, כך שיש לי למי להתפלל תמיד.

  • עידית פארן  On 8 בספטמבר 2009 at 20:48

    (כתבתי בבוקר והתגובה לא עברה..)
    שאני מקנאה, או לא , מה שיש הכי קרוב להגיד בעברית (אני יודעת להגיד את זה ביפנית, נשבעת אבל לא אני לא הולכת לכתוב את זה פה)

    אז מה שהכי קרוב בעברית למקנאה (בלי הצבע הירוק) בתשובה שלך, רוני לאיל…

להשאיר תגובה

