עולמות דמיוניים

– אמא, יש לך עולם דמיוני?
– כן. בטח.
– מה יש שם?
– הסיפורים שאני ממציאה.
– אז אני צריכה שתפני אותו עכשיו מהראש שלך. את כל העולם הדמיוני שלך. בבקשה.

– מה? למה?

– כי אני רוצה לקחת אותך לעולם הדמיוני שלי, וצריך שיהיה אצלך מקום בתוך הדמיון, ואז אני אדבר ואבנה במילים שלי את העולם הדמיוני שלי אצלך בראש .
– מה יש בעולם הדמיוני שלך?
– טוב, החדקרן שלי, ואחי התאום מתן ואני, אנחנו הולכים לעולם דמיוני ו…
– רגע, אבל גם מתן דמיוני, אז אתם מטיילים בעולם שלו?
– לא! מהעולם שלו אנחנו הולכים לעולם דמיוני!
– מהעולם הדמיוני שלך אתם הולכים לעוד עולם דמיוני?
– כן, כי אז גם מתן יכול לדמיין. שם אני ג'ני, ואנחנו על האי של משפחת רובינזון השוויצרית ואנחנו מוצאים מערה ויש בה קרח מיליון שנים אז הוא הפך לבדולח!
– ואז?
– משם אנחנו הולכים לעוד עולם דמיוני. אבל את כבר צריכה לפנות את הסיפורים מהראש שלך, כדי שתוכלי לבוא.

פיניתי. ברור שפיניתי.

אוריה, מתן והחדקרן יהיה בין אלה שיחלקו עולמות דמיוניים כרוכים היטב ביום ראשון. כיכר רבין, מול תולעת ספרים, 6:30.

ולא, את משפחת רובינזון השוויצרית שירשה מאביה ("הזוכר אתה איך נתקלנו אז אחרי חודשי שהייה על הים בתפוחי האדמה הטריים? כמה ערבו לחִכנו? וכמה שמחנו בפרי האננס?") היא לא מחלקת לאף אחד.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מיכל  On 12 ביוני 2009 at 10:18

    אין ספק. יש מקרים שחייבים לפנות.

    האימג' שהוספת:
    מיוחד ונראה לי בהתחלה סוג של קולאז', ואז הבנתי מה באמת מצולם שם, ואת הזוית ומאיפה צילמו, וזה עבר לדרגת פלא.

    אלא אם זה באמת קולאז'…

    בדקי בבקשה מייל gelbfish, טוב?

  • רוני  On 12 ביוני 2009 at 10:54

    עצר את נשימתי, האמת. זו מערה בקרחון.

  • צפריר  On 14 ביוני 2009 at 08:45

    משובחת, האחיינית. באמת משובחת.

  • טלי  On 14 ביוני 2009 at 17:13

    מתכוונת להגיע אליכם ולהביא ברכבת ספרים לחלוקה. למה רק אני לא מצליחה להעלות פוסט חדש?… (מע' היהול לא מוכנה לעלות)……….

  • אביגיל  On 15 ביוני 2009 at 10:44

    איך היה?

להשאיר תגובה

