של מי השבוע הזה? ספרים בחינם בכיכר רבין ביום ראשון

ריקי ואני ועוד חמישה זאטוטים נחלק ספרים בדוכן חינמי בשבוע הספר ביום ראשון, כולם מוזמנים להגיד שלום ולקבל איזה ספר שאתם רוצים – אפשר גם שניים!

בין הספרים שנביא: "משחק הראיות" של ליעד שהם, "העיקר שתהיי מאושרת" של תמי ארד, "תרנגול ללא רחמים" של חריסטוס חומינידיס, "סולמות וחבלים" של מיכל קירזנר אפלבוים, יהיו גם ספרים של הרלן קובן, דויד גרוסמן, ספרי עם עובד נהדרים שיש לי משום מה פעמיים ואולי אפילו גם כמה ספרי ילדים.

חג שמח – למו"לים, לסופרים, וגם לנו, הקוראים הפשוטים.

 

עדכון: כולם מוזמנים להביא ספרים ולהשתתף במסיבה. אם תרצו לחלק בעצמכם, עם הילדים, אפשר. תרצו שאנחנו נחלק? גם אפשר.

העיקר שתבואו 🙂

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ריקי  On 11 ביוני 2009 at 19:50

    יותר נראה לי 🙂 הרעיון שלך גאוני!

  • אסתי  On 11 ביוני 2009 at 20:00

    אני אביא לכן כמה ערימות משלי?
    רוצות?

  • רוני  On 11 ביוני 2009 at 20:02

    אסתי, לך יש ספרים שאפילו אני רוצה 🙂

  • ח ל י  On 11 ביוני 2009 at 20:18

    מאות.

  • גיל  On 11 ביוני 2009 at 20:29

    לדעתי עם קצת יותר פירסום ברשת, יהיו הרבה אנשים שיתרמו לכן ספרים מה שיביא לכן קהל גדול.

  • ג'וליאנה  On 11 ביוני 2009 at 20:30

    גם לי יש ספרים למסירה.איזה רעיון גאוני (אגב סולמות וחבלים נשמע לי מעניין)

  • אביגיל  On 11 ביוני 2009 at 20:32

    שמעלה אצלנו את סיכויי יום ראשון על פני הימים האחרים.

  • שועי  On 11 ביוני 2009 at 20:44

    בהצלחה בתכנית החלוּקה
    רק כדי שלא להרגיז את מוכרני ההוצאות בדוכנים
    :כדאי לכן לתלות את השלט
    שניים בחינם
    שלושה במאה
    כך תוכלו לחלק בשקט בלי לעורר מהומה
    מי מהסוחרים ישים לב באם המבצע יאמר שלושה במאה
    (-:

  • מיכל  On 11 ביוני 2009 at 21:17

    🙂

    לבוא בטוח אבוא – מקווה שניפגש 🙂

    }{

  • נבט חיטה  On 11 ביוני 2009 at 21:51

    שאני גרה רחוק כל כך מהחגיגה.
    יש לי את הספר "הסיר של נפתלי" שהייתי בשמחה תורמת.
    כנראה שאתרום אותו לפעוטון הקרוב למקום מגוריי.

    חוצמזה יוזמה ברוכה!
    אוהבת לנקות מדפי ספרים ושאר חפצים שאיו לי צורך בהם יותר ולתרום לאלו הזקוקים.
    זה קרה ממש לפני שנה, עת עזבנו את הארץ לשנה…

  • אהרון תמוז  On 11 ביוני 2009 at 22:17

    ביום א באוניברסיטת בר אילן תהיה הזדמנות לצפות ב
    VELVET UNDERGROUND
    ונשים מרתקות נוספות

    http://kedma.co.il/index.php?id=2492&t=pages

  • רוני  On 11 ביוני 2009 at 23:42

    הוא שלך, בואי קחי.
    אהרון, אני לא מעזה אפילו לרמוז שאנחנו יכולות להתחרות בדבורית.
    לך, תשמע, ספר לנו איך היה. זה רק ספרים.

  • רני  On 12 ביוני 2009 at 02:02

    למה לא לחלק באלנבי?

  • ג'וליאנה  On 12 ביוני 2009 at 02:22

    תודה רונצ'. זה יהיה בסדר גם לצרף את הספרים שלי לחבורת הנמסרים לאימוץ (רק בית טוב…;)

  • רוני  On 12 ביוני 2009 at 08:26

    רני – שאלה מעניינת דווקא. האמת היא שאני רוצה להעביר ספרים לאנשים שרוצים ספרים, ומן הסתם יהיו לא מעט כאלה דווקא שם.
    המחשבה הראשונית היתה ליצור פינה בשבוע הספר שבה הקשר הוא בין קוראים לקוראים אחרים, בלי שאף אחד יגזור קופון.

    ג'ולז – בטח. תביאי.

  • תמי  On 12 ביוני 2009 at 08:47

    לצערי לא נראה שאוכל להגיע. הייתי שמחה לפגוש אתכן ואולי גם לקבל איזה ספר טוב 🙂

  • ימימה  On 12 ביוני 2009 at 09:30

    אני מצטרפת! (רק לא מזמן פיניתי מהבית המוני ספרים.)

  • גילי  On 12 ביוני 2009 at 12:00

    איך נמצא אתכן? גם לי יש טונה להביא, ואני בכל מקרה אהיה בככר.

  • עידית  On 12 ביוני 2009 at 12:29

    ׁׁ(ספרים, בטח שספרים)
    ופתאום היום אני במצב רק של לקבל…זה לא נורא נכון?
    בטח עד יום ראשון זה יעבור לי…

  • רוני  On 12 ביוני 2009 at 12:45

    באיזור שמול תולעת ספרים.
    יהיה כיף לפגוש אותך, תביאי, תביאי.

  • טלי  On 12 ביוני 2009 at 13:15

    וטרם הספיקותי להגיב, עכשיו אני רואה שהעסק צובר תאוצה וכבר כמעט הופך למפגש "רשימות" פרק ב' (לפראשים כמוני שלא הגיעו למפגש הרשמי).

    בקיצור- אהיה בת"א בראשון לכבוד הופעה של חברים שלי (דוז פוואה, תמונע ב-22:00, פרמיירה חגיגית, אמור להיות יופי של דבר), אשתדל מאוד מאוד להגיע לכיכר ואם כן- בטוח אבוא.

    כתבתי אצל ריקי שהייתי מביאה ספרים בשמחה אבל יהיה כבד לסחוב ברכבת מחיפה לת"א אבל אתן עושות לי חשק גדול כל כך שאולי אמצא פתרון יצירתי- נראה…

    מקוה שלא יעשו לכן בעיות עם העמדת דוכן "פיראטי".

  • רוני  On 12 ביוני 2009 at 13:33

    חשבנו על עניין הפיראטיות, אבל זה מרחב עירוני, ואנחנו לא עושים עסקים, אלה רק כמה ילדים שמחלקים ספרים.
    בשנים עברו היו מסביב לשבוע הספר תמיד כל מיני סופרים עצמאיים והוצאות פיציות שמכרו, כך שאני מקווה שלא יהיו לנו בעיות.

  • טלי  On 13 ביוני 2009 at 14:04

    בינתיים גם התגבהה פה ערימונת של ספרים למסירה, בהשראתכן, נראה מה יעלה החיבור בין הערימה לבין הרכבת לבין גבי הדואב, אבל בכל מקרה אבוא להגיד שלום (-:

  • טלי  On 15 ביוני 2009 at 12:09

    הגעתי, הבאתי ספרים למסירה,עשיתי כמה וכמה רונדלים בכיכר בכלל ובאזור שבצד של "תולעת ספרים" בפרט, ולא ראיתי שום דבר שנראה כמוכם… )-:

    בסוף השארתי את שקית הבד עם ספריי המיותרים אצל גילי מאחורי הדוכן של גרף (יחד עם שקיות שגילי הביאה למסירה…), והם עדיין אמורים להיות שם. אם תחלקו ספרים היום או ביום אחר- אתן מוזמנות לקחת אותם, אם לא – סוחרי משומשים יהנו מההפקר- לא סוחבת אותם שוב…

    אבל חבל, בעיקר, כי קיויתי להפגש (-:

  • גילי  On 15 ביוני 2009 at 13:38

    באתי, סחבתי, חיפשתי, התאכזבתי. בעיקר התאכזבתי כי זאת היתה נראית דרך כל כך נחמדה לפגוש אתכן.

  • רוני  On 15 ביוני 2009 at 13:42

    יש לי תירוץ ממש ממש ממש טוב – נאלצתי להבהיל את אמא שלי לחדר המיון בדחיפות.
    מצד שני, היא כבר בסדר, והיום אני אגיע.
    סליחה שוב. אני אעדכן איך היה – אחרי.

  • טלי  On 15 ביוני 2009 at 14:26

    ממש חבל לי שלא נפגשנו, אבל הספרים שלי ושל גילי נמצאים מאחורי הדוכן של גרף, אני משערת שגילי תהיה שם שוב, אני לא, אבל הספרים שלי נמצאים בשקית בד לבנה ואתם מוזמנים לקחת אותם ולחלק לכל דכפין (-:

  • טלי  On 15 ביוני 2009 at 14:27

    (-:

להשאיר תגובה

