האיש שלקח את הילד לעבודה

מה אמר האיש לבנו אתמול, כשאמר לו שהיום יבוא איתו לעבודה?

ומה ענה לו הילד?

האם הוא חייך? האם התרגש? האם בסתר ליבו העדיף להישאר לבד בבית? האם הוא גאה באביו? נגעל מריח בגדיו בשובו?

פעמיים חלפתי על פני משאית האשפה במסלול ההליכה שלי. הילד, בן שמונה לערך, ישב במושב הקדמי ונראה מאושר, הוא הצביע על הפועלים, על אנשים ברחוב, על מכונית ספורט שעקפה את המשאית במהירות.

האם יספר לחבריו שהלך עם אבא לעבודה?

 

[אבי חזר בשעת בוקר מאוחרת מהחליבה. ריח בגדיו היה נורא כל כך בעיני אמי עד שביקשה ממנו שיתפשט בחוץ, מול העוברים והשוות. אני טיפסתי עליו וחיבקתי אותו. עד היום חביב עלי ניחוח הרפת, שהוא ניחוח צואת הפרות]

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אורי  On 19 במאי 2009 at 01:09

    בשנתיים האחרונות שלי בתיכון למדתי בבית ספר חקלאי. אני לא היית מהרפתנים, אבל עד היום אני מאוד אוהב את הריח המיוחד הזה כשעוברים ליד המכלאות והפרות עומדות ומסתכלות בך בעיניים הגדולות והשלוות שלהן. יש אנשים שלא מסוגלים לסבול את זה. הם לעולם לא יבינו.

  • ח ל י  On 19 במאי 2009 at 06:41

    בטח שהיה מאושר וגאה…ויתכן שבעוד שנתיים שלש, כמה עצוב, יתחיל להתבייש…

  • שרון רז  On 19 במאי 2009 at 08:55

    אני אוהב את הפוסט הקצר והרגיש הזה

  • דפנה לוי  On 19 במאי 2009 at 09:06

    נהדר

  • מיכל  On 19 במאי 2009 at 09:24

    לא יודעת לענות, אבל הבאת לי זיכרון אחר:

    גיל שלוש, מלחמת יום כיפור, אבא שלי לקח אותי לגן במשאית והמשיך משם (מערך אספקה וכאלו). קשה להסביר כמה גדולה היא משאית ענקית עבור צוציקית בת שלוש.
    ליבי הוצף גאווה.

  • ריקי  On 19 במאי 2009 at 09:33

    סיפור קצר מושלם

  • mr.globy  On 19 במאי 2009 at 09:42

    נאמר בעבר
    אין עבודה המביישת את בעליה.
    יש עבודה אשר הבעלים מתבישים בה.

  • דנה  On 19 במאי 2009 at 16:34

    הוא עוד לא התקלקל.

  • צפריר  On 20 במאי 2009 at 18:12

    עוברים ושוות זה אינסטנט קלאסיק.

    אביך, אגב, פשוט העדיף להתפשט בחדר אחר, אצל אחת מהשוות.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 16 בינואר 2013 at 18:10

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 4 ביולי 2013 at 10:46

    מרגש, תודה

להשאיר תגובה

