חלומות באמת מתגשמים לפעמים

כתבתם לי שאני מתכתבת עם אדם אחד או שניים, מסתתרת, רוקדת עם צעיפים. שדיבור פנימי מרחיק אתכם ממני.
אתם צודקים. פה ושם שתלתי רגע של בדיחה פנימית, אהבה, שנאה, כעס. פה ושם אהבתי מישהו יותר מדי.
אבל בעיקר אהבתי את קוראיי. אהבתי את מי שכתב לי (שלחתי לשלושתכם את הספר הראשון שלי. מקווה שהגיע בזמן לחג) וגם את מי ששתק אליי מאחורי מקלדת מתקתקת.
אני מאמינה שאתם יכולים למצוא אותי בסבך המילים המבולבלות של העת המוזרה הזו. פגשתי אנשים שטרפו את חיי, עייפתי, העזתי, נכשלתי נוראות, הצלחתי עד אין קץ. משום מה כל שנה מסתיימת בזעם נורא שכזה.
בלילה האחרון של השנה פגעתי באדם שאני אוהבת.
בלילה הראשון של השנה אני רוצה לאהוב. רק לאהוב. הילדים, הבעל, עצמי. לכתוב בסתר אפילו בראש השנה (אלוהים סולח למי שכואב לו שריר הכתיבה בלילות?), להתגעגע לשירים, לסלוח לי על שהגבתי בחולשה ופחד.

שיתגשמו כל משאלותייכם לטובה, ולפחות אחת שלי.

והנה שיר אחד ישן מאוד על אבא ז"ל, לשנה החדשה?

אם אתה רואה אותי עכשיו
אתה בטח צוחק
למראה השקרים המוכרים
אולי אתה בוכה
למראה השקרים האהובים

אם אתה רואה אותי עכשיו
ספק אם אתה יכול לסלוח
על מה שאמרת ומה
שהיית.

ריח הרפת מהמגפיים שלך
בכניסה לבית
ממש ליד הקקטוסים הירוקים מדי
מעל העלעלים שלא ידעתי את שמם.

בגינה האחרת צמחו גמדים קיץ אחד ארוך ואני קטפתי אותם מדי בוקר.

אתה הולך והולך. איך הולכים
מבלי לבוא?
יש שקרים שאי אפשר לקלף
אפילו משפתיים מתות.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עמי  On 15 בספטמבר 2004 at 18:28

    שתהיה שנה עם המון טוב, מעופפת טובה ויקרה שלי, ושל כולנו:-)

    עמי

  • חנן כהן  On 15 בספטמבר 2004 at 19:08

    הספר יצא?????????????

    שנה טובה ונשיקות.

    חנן

  • אורי  On 15 בספטמבר 2004 at 19:33

    מזל טוב על הספר, רוני. ושנה טובה שתהיה, עם המון אהבה לכל מי שיקר לך.

  • נופלת מגרייס  On 16 בספטמבר 2004 at 00:48

    זה יפה מאוד

  • חוגלה צייטלין  On 16 בספטמבר 2004 at 11:03

    מברוק על הספר רוני, ושנה טובה. תעשי מכירה מיוחדת לקוראים?

  • יוסי  On 16 בספטמבר 2004 at 13:24

    נהדר, מרשים, עמוק! עוד קורא ביישן שלא מגיב.
    שנה טובה!

  • ד  On 16 בספטמבר 2004 at 14:33

    ממני – קוראת אדוקה שקטה.

  • אביבה  On 19 בספטמבר 2004 at 00:09

    שנה טובה, יקירתי, והרבה אושר ובריאות.

להשאיר תגובה

