הבהרת המערכת

 

לאור מספר גדול למדי (גדול מדי!) של פניות כנות וטובות לבירור מצב בריאותי הריני להבהיר בזאת:

ללחם שחור, סיפור שפורסם כאן לפני יומיים, אין קשר למצב בריאותה של הכותבת. עד כמה שידוע לי הוא נטוע עמוק במחוזות הדמיון. ותודה על הדאגה, באמת. אתם אנשים טובים.
אבל האמת היא שהוטרדתי לא מעט בעובדה שקוראים רבים כל כך (ובל נכחד, כותבים רבים כל כך), הניחו מיד שהסיפור הוא אוטוביוגרפי.
עשיתי חישוב קצר: היו לי פה סיפורים על זונה, פדופילית, אהבת נשים (עם זנב דג!), גמדים, בחורה עם זקן, אשה שרצחה את בעלה ויוצאת לרקוד, גנב, איש עם עיוות גופני חמור, גננת דיסלקטית ונקמתה המתוקהשלוש חיילות שמנצלות מינית חולה עם איבר נמרי, מציצנית חודרנית, בעלבתית שמתמזמזת עם הגנן האנס, חובתת בעלים (זו לא שגיאת כתיב), פסיכיאטר אובדני ומטופלת חוצפנית….

וזה לא הכל, הו לא, זה עוד לא הכל.

אז מה, חשבתם שהכל אודותיי? ואני חשבתי שכשכותבים סיפורים משתמשים בדמיון!
אם כן, הבהרה: יש לי כזה, דמיון, מפותח במידה כזו או אחרת, ואני עושה בו שימוש יתר. עד גיל מסויים אמרו שאני שקרנית. מצאתי דרך נחמדה להשתמש בדמיון הזה. תעשו לי טובה, אל תניחו שאני שקרנית. אל תניחו שאני אומרת אמת.

תנו קצת קרדיט. אני אוהבת להמציא, זה עושה את החיים מלאים מיץ ועסיסיים וטובים.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ימימה  On 4 בנובמבר 2003 at 12:14

    אבל נשאלת השאלה – האם באמת יש צורך להבהיר? ומה יקרה אם יחשבו שזה אמיתי? לדעתי אם חושבים שזה אמיתי, סימן שעשית את עבודתך ככותבת היטב, וכל פירוש של קוראייך הנאמנים – על אחריותם בלבד.

  • חנן כהן  On 4 בנובמבר 2003 at 12:38

    את הסיפור על הסיפור של זה שכתב על עצמו שהוא בן זונה

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2348135,00.html

  • נועה  On 5 בנובמבר 2003 at 02:14

    וואלה, לימימה יש נקודה.

  • רוני  On 5 בנובמבר 2003 at 09:10

    (זכות) ואני מסכימה בעיקרון אבל הפעם היו לי צמרמורות.

להשאיר תגובה

