כל כך חם, אפילו הפצעים מזיעים היום

אחרי שאתה נכרך מסביבי כמו נחש אתה מנסה לנגוס את שפתיי, תפוחות אדומות, כמו מהעץ. ראשך פעור כמעט מהחתך הענקי שהותיר בך מישהו או משהו ונשפכת משם בינה או משהו אחר לאט לאט, איזה פצע נורא שיש לך שם, מסכן שלי.
אני כל כך נחמדה, נכון? מתוקה אמיתית, מכינה לך מיץ תפוזים בכוס שקופה וגבוהה ומלטפת את הלחי ועיניי בעיניך, ואומרת רק תמשיך, תמשיך לרדוף אחרי זה עושה לי רע וטוב. אתה הולך אחרי בכל הבית ומחבק אותי מאחור וזרועותייך מועכות את שדיי ומדגדגות את מותניי, איזה יופי, אל תפסיק, אבל אני הולכת כאילו אתה לא מתפתל שם מאחוריי, אם אני לא מגיבה הרי שדבר אינו קורה והכל פרי הדמיון.
טעים לך המיץ? כן? מתי אתה חוזר לעבודה? כל השיחה הזו היא על חשבוני ואני לא מוכנה לשלם לך על מזמוזים, תעשה את העבודה שלך. הגינה נראית כמו פח אשפה, באמת. כבר שעה אתה כאן ולא התקדמת מילימטר.

רק מיץ

אני הולכת לעבוד מול המחשב, רואה אותך דרך החלון מתכופף ומנגב זיעה ואתה עוקר כמה עשבים שוטים. פתאום עוברת ילדה בת 15, חוזרת מבית הספר, ואתה מסתכל עליה בעוברה כמו קסם קטן שאלוהים נתן לך, ממזגת אותך בפני החום הגדול, ואתה מחייך.
ואתה הולך אחריה פתאום. הופ, מעל הגדר, היא מתרחקת ואתה פונה אליה, אני רואה את המבט שלה, איך שהיא נגעלת ממך, רואים שאתה לא חכם ולא מפה, רק לי זה לא מפריע.
אתה מחבק אותה והיא דוחפת אותך, ואתה דוחק אותה לחדר האשפה הסמוך. אני רואה הכל מכאן וממשיכה להקליד. האזעקה באוטו של השכנים שוב מופעלת, הדלת לא סגורה כמו שצריך. הרעש הזה נורא מפריע לי להתרכז בעבודה. אני חושבת שאולי אלך להגיד להם שישתיקו את זה כבר
אתה יוצא, פורף את מכנסיך ומביט לכל עבר, מוודא שלא מסתכלים. לא, אבל אני רואה. הילדה לא יצאה משם. השכן שלי יוצא ומכבה את האזעקה. ברוך השם.
אחרי כמה דקות אני יוצאת לחצר. אתה רוצה עוד קצת מיץ?
כן, אתה אומר, מחייך ואוחז במותניי, מיץ ומה עוד תתני לי?
מיץ מספיק לך להיום, אני צוחקת.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נועה  On 26 ביוני 2003 at 15:43

    היאבקות, ובוודאי שלא בבוץ, אבל אני חושבת שזה דווקא נחמד שיש קצת אקשן ברשימות. זה מה שכיף אצל רוני, שקצת יותר סקסי כאן.

  • מלפומנה  On 26 ביוני 2003 at 15:49

    שנלמד אותם דבר מה אחד או שניים, מה את אומרת, רוני?

    🙂

  • הופ מעוררת מתים  On 26 ביוני 2003 at 17:31

    חבל, דווקא התחיל להיות שמח.

  • רוני  On 26 ביוני 2003 at 17:34

  • הירקן  On 27 ביוני 2003 at 01:07

    הכל כרגיל

להשאיר תגובה

